آموزش فتوشاپ (96) – پیچاندن (Warping) متن نقطه ای

متن بر روی یک مسیر جالب تر از روی خطوط مستقیم است ،اما شما متن را پیچ خواهید داد تا سرزنده تر شود. پیچاندن (Warping) به شما اجازه می دهد که متن را تغییر شکل دهید تا با انواع شکل هایی مانند قوس یا موج تطبیق یابد. سبک پیچاندنی  که شما انتخاب می کنید یکی از ویژگی های لایه ی متنی است – می توانید در هر زمان استایل پیچاندن(warp style)  لایه را تغییر دهید تا شکل کلی پیچ تغییر کند. گزینه های پیچاندن به شما امکان کنترل دقیقی بر روی جهتگیری و پرسپکتیو افکت warp می دهد.

1-      اسکرول را حرکت دهید یا از ابزار دست  (Hand)   پیچاندن (Warping) متن نقطه ای   استفاده کنید تا ناحیه ی پیدای پنجره ی تصویر حرکت دهید تا جایی که جمله های سمت چپ مدل در وسط صفحه قرار گیرند.

2-      بر لایه ی What’s new with Games? در پانل لایه ها کلیک راست (ویندوز) یا Control –کلیک (مکینتاش) کنید و از منوی زمینه در فتوشاپ ، گزینه ی Warp Text را انتخاب کنید.

پیچاندن (Warping) متن نقطه ای .jpg2

3-      در کادر محاوره ای Warp Text، گزینه ی Wave را از منوی Style انتخاب کنید و گزینه ی Horizontal را انتخاب نمایید. مقادیر زیر را مشخص کنید: Bend, +33% و Horizontal Distortion, -23% و Vertical Distortion, +5% . سپس بر روی OK کلیک کنید.

پیچاندن (Warping) متن نقطه ای .jpg3

به نظر می رسد که کلمات “What’s new with games?” مانند  موجی بر روی جلد مجله شناورند. برای پیچاندن دو لایه ی متنی دیگر که بر روی مسیر تایپ کرده اید،  گام های 2 و 3 را تکرار کنید.

4-      کار خود را ذخیره کنید.


اطلاعات فایل
نام فایل
 Lesson07.zip
حجم فایل
 37.05 مگابایت
توضیحات
 فایل های این درس آموزش فتوشاپ در لینک دانلود زیر موجود می باشد. برای دانلود روی لینک، کلیک کنید:
دانلود فایل
برای مشاهده لیست کامل درس های فتوشاپ سایت
اینجا را کلیک کنید

پکیج های پیشنهادی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *