برخی از عناوین این کتاب آموزش درامز :
انتخاب یک درام از سر تا پوسته
کاوش در اینکه درام ها چگونه صدا تولید می کنند
آنالیز و بررسی درام ست
ارج نهادن به قدیمی ها – درامز سنتی
چرخ دادن چوب ها و زدن پوسته ها
ساخت یک دایره واژگان صدا
افزودن تعدادی معانی درامز نوازی
یکی شدن با پالس
حس کردن بلندی و متر صدا
در برگرفتن مترهای نامتعارف بلندی صدا
گفتمان تکنیک – آنچیزی که باید بدانید
تکمیل فیگور و وضعیت
جلوگیری از مصدومیت
ضرب زدن درام : همه آن فقط در مچ دست نیست
نگه داشتن چوب ها
فهم و آموزش استروک های درام استیک
آموزش و آشنایی با شیوه براش زدن
فهم و درک تکنیک های براش نوازی
تحمیل یک فوندانسیون قوی با مقدمات اصولی درامز
استروک (stroke) یا ضربه مهار شده تکی
استروک دوبل
پارادیدل چیست ؟ (paradiddle )
فلم (flam)
راف (ruff)
بیشترین بازدهی در تمرین درام
شروع آهسته
ادامه دادن ریتم
از عهده سختی تمرین برآمدن
آشنایی با اینکه کی تمرین را متوقف کنیم.
گرفتن متریال ها و تن ها با دستان خودتان
انتخاب تن های باز
استروک تن باز مقدماتی
اسلپ تن باز
تن باس (بیس)
استروک کناره یا ریم (rim)
استادی در تن های میوتد و خفه
تن muted مقدماتی
استروک اسلپ بسته
استروک پالم
استروک heel-tip
استفاده از بعضی از استروک های نامتعارف دیگر
استروک براش زدنی
استروک دران و ممتد
انپ
تریل ها
رول های یک دستی
باز نگه داشتن آپشن هایتان
تنظیم درام ست
نشستن روی صندلی
در جایگاه مورد نظر قرار دادن پدال ها
ایمن کردن اسنیر درام (snare drum)
قرار دادن تام تام ها (tom-toms )
تنظیم سنج یا سیمبال های راید (ride cymbal)
زاویه بندی سیمبال های کرش (crash cymbals)
بالا بردن های-هت ها (hi-hats)
گذاشتن پاهایتان در پایین
ضرب زدن درام بیس
نواختن های هت ها
تمرین های برای افزایش عملکرد و پیشرفت برای دستان و پاهایتان
مقداد علی بخشی هستم. موسیقی دان، برنامه نویس، متخصص هوش مصنوعی، علم داده، متخصص بلاکچین و توسعه دهنده ربات های هوشمند.
دانش آموخته مقطع ارشد و دکتری دانشکده فنی دانشگاه تهران هستم. با سابقه تدریس درس برنامه نویسی در دانشگاه (پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران)