امپ ها (آمپلی فایرها) و افکت های گیتار

 

امپ ها (آمپلی فایرها) و افکت های گیتار
امپ ها (آمپلی فایرها) و افکت های گیتار

 

 

رازهای رسیدن به بهترین صدای گیتار خود را یاد بگیرید.

 

چه یک گیتاریست آماتور و یا گیتاریست حرفه ای باشید کتاب امپ ها (آمپلی فایر) و افکت های گیتار برای دامی ها اطلاعات و دستورالعمل های مورد نیاز شما را برای کشف صدا و شخصی سازی و منحصر بفرد کردن  آنرا به شما یاد می دهد.

کتاب به شیوه ساده برای خواندن سری کتاب های دامیز نوشته شده است. این کتاب برای مبتدی ها و موسیقی دان های متجرب یک کتاب ایده آل است و می تواند تمام نوازندگان گیتار را یاری کند تا مهارت های خود را با افکت ها گسترش و بسط دهند.

وقتی پای کیفیت خروجی صدای گیتار در میان باشد، گیتاریست ها میل به یک خوره تجهیزات و اطلاعات مربوط به آن شدن را پیدا می کنند و این کتاب هم راهنمایی برای موضوعاتی از محدوده خود گیتار تا امپ ها (آمپلی فایرها)، پدال ها و سایر تکنولوژی های صداست.

امپ ها و افکت های گیتار قهرمانان ستایش نشده موسیقی گیتار هستند. وقتی که بیشتر مردم می توانند افکت های بیشتر سایکدلیک را تشخیص دهند، نمی توانند بفهمند که همان افکت ها اغلب باعث کیفیت منحصر بفرد و یکتای موسیقی می شوند و می توانند حتی نشان تجاری یک موسیقی دان شوند. افکت های معین روی حجم صدا و یا سطح سیگنال کار می کنند و سایرین بر روی محیط و بعضی دیگر روی محتوای تربل و باس. کتاب Guitar Amps & Effects For Dummies تمامی این افکت ها را پوشش می دهد و نشان می دهد که چگونه افکت ها فقط برای اضافه کردن چیزی بکار نمی روند و همچنین برای درست کردن و اصلاح نواحی مشکل زا نیز استفاده می شوند.

 

موضوعات کتاب آموزش امپ و افکت گیتار

  • افکت های مبتنی بر گین (Gain) مانند دیستورشن (distortion)، compression و پدال های ولوم و گیت ها (gates)
  • افکت های مبتنی بر تن صدا مانند اکولایزر (EQ ) پارامتریک و گرافیک و پدال wah-wah
  • افکت های مدولاسیون مانند flanger و ترملو (tremolo) و فیز شیفتر (phase shifter)
  • افکت های آمبیانس شامل ریورب (reverb) و دیلی (delay)

 

سفر موسیقی صدای گیتار هیچگاه تمام نخواهد شد. اهمیتی ندارد که چقدر تجربه با گیتار دارید، همیشه اتاقی برای بهبود صدا و تن گیتار شما وجود خواهد داشت. چه دنبال صدای طوفان و یا صدای فرشتگان باشید، کتاب امپ ها و افکت ها برای دامیز شما را برای دستیابی به موسیقی ای که در رویاهای خود می شنوید یاری می کند.

 


نحوه دانلود کتاب و اطلاعات بیشتر


اطلاعات مربوط به کتاب امپ ها (آمپلی فایرها) و افکت های گیتار



اطلاعات کتاب
نام کتاب : Guitar Amps and Effects For Dummies
نویسندگان : Dave Hunter
زبان : انگلیسی
ناشر : John Wiley & Sons
تعداد صفحات : 336 صفحه
سال انتشار : 2014
شابک : 1118899997 , 978-1118899991

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *