برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر
دانلود و آموزش های بیشتردانلود و آموزش های بیشتر
×بستن تبلیغ

نمودارهای آکورد کیبورد و ارگ و پیانو

یک نمودار آکورد پیانو راهی است که شما می توانید چیزهای بیشتری برای یادگیری یاد بگیرید و کیبورد و پیانو را با اطمینان و لذت بیشتری بنوازید.

آکوردها پایه یادگیری چگونه نواختن سازی هستند که شما دوست دارید بنوازید، به همان اندازه که آنها بلوک های تمام موسیقی ها را می سازند.

هر چه بیشتر در مورد ساختار یک آکورد بدانید، بیشتر قادر به چگونه نواختن پیانو و کیبورد به راحتی خانه خودتان خواهید بود.

به محض اینکه نمودار مقدمانی آکورد پیانو و کیبورد را بدانید، آماده به نواختن تمام انواع موسیقی با شنیدن یا خواندن صفحات نت موسیقی خواهید بود.

اهمیتی ندارد که چه سبک موسیقی از شما درخواست می شود، نواختن پیانو می توانند ماجرای موفق باشد وقتی که آکوردهایتان را بشناسید.

با چیزی ساده شروع کنید که گوش شما را بگیرد و یاد بگیرید چگونه آن را با اعتماد به نفس بنوازید. سپس روی راه هایی برای بالا بردن و پیچیده تر کردن قطعات موسیقی تا وقتی که یک سلکشن از موسیقی برای دوستان و فامیل داشته باشید، ادامه دهید.

اگر شما برای صفحه نت موسیقی برای نواختن در خانه می گردید، جاهای بسیار زیادی هستند که شما می توانید صفحه نت پیدا کنید و بسیاری از صفحه نت های موسیقی در سبک های فراوان مختلف را برای نواختن پیدا خواهید کرد.

اگر شما علاقه مند به  نواختن سبک جاز ( جز ) هستید ، می توانید حتی صفحه نت های موسیقی برای این سبک را نیز پیدا کنید. البته موسیقی کلاسیک بیشترین نوع های صفحه نت موسیقی موجود را دارا می باشد، و شما می توانید صدها گزینه برای پیانو پیدا کنید. صفحه نت موسیقی حتی بصورت آنلاین در بسیاری از سایت ها موجود می باشند.

وقتی که نمودار آکورد پیانو و کیبورد را تا مرحله استادی پیش می برید، می توانید از عهده هر قطعه ای از موسیقی به راحتی و با اعتماد به نفس بر بیایید.

دانستن اینکه چگونه اکثر آکوردهای معمول از جدول را بنوازیم، به شما ابزارهای درست و صحیحی برای آمادگی نواختن انواع سطوح موسیقی را می دهد.

 

برای دانلود بزرگ ترین بانک نت موسیقی (180 هزار نت) به صورت یکجا اینجا را کلید کنید
دانلود و آموزش های بیشتر
دانلود و آموزش های بیشتر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *